top of page

Refusjonsretningslinjer

Vi ønsker at du skal være fornøyd med produktene og tjenestene du kjøper hos oss. Her finner du informasjon om når og hvordan du kan få refusjon.

 

Fysiske produkter – Du har 14 dagers angrerett fra du mottar varen. – Varen må være ubrukt og returneres i original emballasje. Ved feil eller skade, kontakt oss med bilde og ordrenummer. – Kjøper betaler eventuell returfrakt med mindre produktet er defekt. Kontakt for retur: post@nervero.no 

 

 Digitale produkter – Digitale produkter (som lydfiler, guider eller nedlastbart innhold) refunderes ikke etter at de er levert. – Dette gjelder også digitale produkter som er inkludert i pakker. 

 

Tjenester (coaching/veiledning) – Avbestilling må skje minst 24 timer før avtalt tid for å få refusjon. – Ved for sen avbestilling eller manglende oppmøte refunderes ikke beløpet. – Pakker og forløp kan ikke refunderes etter at første time er gjennomført.

 

Har du spørsmål? Ta kontakt på: post@nervero.no

bottom of page