Refusjonsretningslinjer
Vi ønsker at du skal være fornøyd med produktene og tjenestene du kjøper hos oss. Her finner du informasjon om når og hvordan du kan få refusjon.
Fysiske produkter – Du har 14 dagers angrerett fra du mottar varen. – Varen må være ubrukt og returneres i original emballasje. Ved feil eller skade, kontakt oss med bilde og ordrenummer. – Kjøper betaler eventuell returfrakt med mindre produktet er defekt. Kontakt for retur: post@nervero.no
Digitale produkter – Digitale produkter (som lydfiler, guider eller nedlastbart innhold) refunderes ikke etter at de er levert. – Dette gjelder også digitale produkter som er inkludert i pakker.
Tjenester (coaching/veiledning) – Avbestilling må skje minst 24 timer før avtalt tid for å få refusjon. – Ved for sen avbestilling eller manglende oppmøte refunderes ikke beløpet. – Pakker og forløp kan ikke refunderes etter at første time er gjennomført.
Har du spørsmål? Ta kontakt på: post@nervero.no